Privacy en bescherming van persoonsgegevens

Scouting St. Maarten en Scouting Nederland verwerken de persoonsgegevens van o.a. haar leden en huurders. Wij willen je hierover graag duidelijk en transparant informeren.

Vereniging scouting St. Maarten
De vereniging scouting St. Maarten gebruikt persoonsgegevens voor de organisatie en uitvoering van haar activiteiten binnen Scouting Sint Maarten, contributieheffingen communicatie met de leden en ouder(s)/verzorger(s) van jeugdleden, vrijwilligers en overige. In ons privacybeleid van de vereniging is vastgelegd hoe wij omgaan met de gegevens van leden en vrijwilligers.

Stichting scouting St. Maarten
De stichting scouting St. Maarten gebruikt persoonsgegevens voor de organisatie en uitvoering van de exploitatie van het gebouw (De Speul) van Scouting St. Maarten. In ons privacybeleid van de stichting is vastgelegd hoe wij omgaan met de gegevens van o.a. huurders, gasten die overnachten, bedrijven waarmee wij een relatie hebben, etc.

Scouting Nederland
Het privacybeleid van scouting St. Maarten is een aanvulling op het privacybeleid van scouting Nederland. Scouting Nederland heeft een  privacy statement opgesteld waarin zij antwoord geven op de belangrijkste vragen over de verwerking van persoonsgegevens door Scouting Nederland en de aangesloten Scoutinggroepen. Wil je het volledige privacybeleid van scouting Nederland lezen? Download dan het privacybeleid van scouting Nederland

Heb je nog vragen over het privacybeleid? Neem dan contact op met een van de bestuursleden of mail naar info@scoutingstmaarten.nl.