Laat je uitdagen!

Scouting St. Maarten is een scoutinggroep gelegen in het centrum van Weert. Scouting St. Maarten staat voor uitdaging! Wij bieden leuke en spannende activiteiten waarmee meiden en jongens worden uitgedaagd zich persoonlijk te ontwikkelen. Al vanaf 4,5 jaar ben je welkom bij ons, waar je iedere week weer uitdagende activiteiten doet.

Scouting is voor iedereen. Alle jongens en meiden van 4,5 tot en met 23 jaar kunnen lid worden van Scouting St. Maarten. Ook daarna kun je lid blijven en bijvoorbeeld leiding gaan geven. Elke week kom je met anderen samen en maak je met elkaar een hoop leuke, maar ook spannende dingen mee. De activiteiten zijn zeer gevarieerd en bestaan o.a. uit het bakken van cupcakes, spelen met verf, hutten bouwen, levend stratego en GPS-opdrachten. Wel eens geprobeerd een vlot te bouwen of een kompastocht gelopen? Ook dat kan bij ons. Natuurlijk krijg je hulp van je leiding, maar je mag ook met elkaar oplossingen bedenken. In de zomervakantie gaan alle speltakken op kamp en dat is een grote uitdaging.

Wil je lid worden van scouting St. Maarten Weert? Neem dan contact met ons op via info@scoutingstmaarten.nl en kom een paar keer gratis kijken.

Ook alsĀ vrijwilliger kun je bij ons aan de slag. Wacht niet en ga deze uitdaging aan!