Vrijwilliger

Ben je enthousiast en vind je het leuk om kinderen en jongeren te begeleiden bij hun Scoutingavontuur? Of heb je misschien bestuurlijke kwaliteiten die je wilt inzetten? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Je kunt aan de slag als leidinggevende bij een bepaalde leeftijdsgroep, als bestuurslid of in een ondersteunende rol. Je kunt ook aan de slag in het supportteam. Het supportteam organiseert diverse groepsactiviteiten en ondersteunt waar nodig de speltakleiding. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.

Voor alle functies geldt dat je lid van Scouting Nederland wordt of bent. Natuurlijk onderschrijf jij als (toekomstig) lid de doelstelling van Scouting en heb je er geen bezwaar tegen dat er een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) voor je wordt aangevraagd. Dus wacht niet te lang en neem contact met ons op en mail naar info@scoutingstmaarten.nl