Groepsspel 2018

Op zaterdag 22 september 2018 liepen de Hollywood-sterren door Molenakker. Dit jaar vond namelijk het groepsspel van scouting St. Maarten plaats op Molenakker. Het groepsspel stond in het teken van Hollywood. Vanaf de centrale post op het Molenakkerplein vertrokken de Hollywood-sterren in groepjes steeds naar een post op Molenakker. Hier werden opdrachten gedaan, zoals een crewtent opbouwen, catwalk lopen, stuntmannenpad bewandelen, complete make-over, Fotoshoot, Oscars gooien, sprookjesfilm maken en nog veel meer. Ook ontvingen de groepjes een puzzelstukje bij de opdrachten, waarmee een grote puzzel werd gepuzzeld op het Molenakkerplein. In het Molenakkerpark stond een springkussen/stormbaan. Hier vonden de opdrachten "ken-je-sterren-quiz" en "shop-a-holic" plaats en aan het einde van de dag het overgooien van de oudste leden van iedere speltak naar de volgende speltak. Met dank aan Jan Linders hebben we deze dag volop kunnen genieten van komkommer, tomaat, appels en worteltjes  Ook willen wij Let's Move bedanken voor het springkussen en Bo-Rent voor de aggregaat en het toilet.