Molenakker

Jan Linders Molenakker

De stemweek was maar net begonnen, maar helaas is het Jan Linders Fonds genoodzaakt om de stemweek uit te stellen naar een nader te bepalen moment. Dit omdat het Jan Linders Fonds de gezondheid van de klant en de medewerkers het allerbelangrijkst vindt en extra handcontact in de supermarkt wil vermijden. Ook wil het Jan Linders Fonds graag dat de stemweek eerlijk verloopt, en ieder goed doel evenveel kans maakt op één van de drie extra cheques. De stemweek wordt op een nader te bepalen moment nog ingehaald.

Jan Linders Molenakker - Scouting St. Maarten

Vandaag hebben we bij Jan Linders Molenakker deze mooie cheque mogen ophalen! Heel erg bedankt dat wij in 2019 jullie goede doel mogen zijn. Ook voor 2020 hebben de medewerkers van Jan Linders Molenakker "Scouting St. Maarten" gekozen om te adopteren als lokaal goed doel. Met adopteren is bedoeld dat zij zich gedurende het jaar willen inzetten voor scouting St. Maarten. Uiteraard zullen wij in 2020 weer regelmatig in of bij de Jan Linders Molenakker aanwezig zijn met diverse activiteiten.

Cup Cake Cup

CupCakeCup bij Jan Linders Molenakker

Wil je zelf ook eens een mooie en lekkere cupcake maken? Kom dan zaterdag 21 december 2019 tussen 10.00uur en 15.00uur naar Jan Linders Molenakker. Scouting St. Maarten organiseert daar een Cup Cake Cup. Je kunt zelf aan de slag met het versieren van cupcakes. En wie weet.... wellicht maak jij wel de mooiste van dag!

Jan Lindrers, Molenakker, Jan Linders Fonds, Scouting St. Maarten

Op zaterdag 21 september was het feest bij Jan Linders Molenakker. Daar ontvingen wij de cheque van het Jan Linders Fonds voor het eerste half jaar van 2019, een lekker ijsje en een klein behendigheidsspelletje.

Graag willen wij Jan Linders Molenakker, het Jan Linders Fonds bedanken voor hun bijdrage en inzet. Tevens willen wij onze jeugdleden en vrijwilligers bedanken voor hun inzet voor het Jan Linders Fonds.

Groepsspel 2018

Op zaterdag 22 september 2018 liepen de Hollywood-sterren door Molenakker. Dit jaar vond namelijk het groepsspel van scouting St. Maarten plaats op Molenakker. Het groepsspel stond in het teken van Hollywood. Vanaf de centrale post op het Molenakkerplein vertrokken de Hollywood-sterren in groepjes steeds naar een post op Molenakker. Hier werden opdrachten gedaan, zoals een crewtent opbouwen, catwalk lopen, stuntmannenpad bewandelen, complete make-over, Fotoshoot, Oscars gooien, sprookjesfilm maken en nog veel meer.