Jumbo

Jumbo - My Club Store

Jumbo - My Club Store - Scouting St. Maarten

Sparen, sparen en sparen. Dat hebben de leden van diverse verenigingen gedaan bij Jumbo Heerschap. Ook onze leden hebben gespaard voor clubartikelen met hun eigen naam. Diverse schoenentassen, drinkflessen, toilettassen, rugzakken, handdoeken en hoodies zijn bedrukt met het logo van scouting St. Maarten en de eigen naar van het lid. Behalve de diverse artikelen heeft jumbo ook nog een bijdrage gegeven aan de vereniging per gespaard artikel. Op 20 januari 2020 werden de cheques overhandigt aan de diverse clubs, waaronder onze scouting!

Jumbo - My Club Store

Jumbo - My Club Store - Scouting St. Maarten

Hoeveel zegels heb jij al bij elkaar gespaard? Ga je voor 1, 2 of 3 artikelen?

Wist je dat er ook voor de scouting een verdienste uit deze actie te halen valt? Elke bestelling levert namelijk een x bedrag op voor de scouting. Hoe meer artikelen wij met zijn allen bestellen des te hoger dit bedrag wordt.

Spaar dus mee voor jezelf maar ook voor de scouting!

Wij wensen iedereen nog veel spaar plezier!
Heb je nog vagen, neem dan contact op met je speltakleiding.

Met vriendelijke groet,
Scouting Sint Maarten

Sparen bij Jumbo voor gratis clubartikelen

Scouting St. Maarten artikel bij Jumbo

Vanaf woensdag 18 september gaan wij samen met Jumbo Heerschap, met winkels in Weert, Heythuysen en Nederweert, met Jumbo Ralf Jansen & René Puts Stramproy en Jumbo Roel Heerschap Heel een bijzondere samenwerking aan. Alle leden en vrijwilligers kunnen namelijk exclusief bij deze JUMBO supermarkten sparen voor gratis, geweldige en gepersonaliseerde clubartikelen!