Paaseierenactie

Paaseieren 2022

Paaseierenactie2022

Helaas, de besteltermijn is vertreken. Je kunt geen paaseieren meer bestellen! Volgend jaar staan we weer voor jullie klaar!

De paaseierenactie gaat weer van start! Steun Scouting St. Maarten, zodat wij met deze actie de activiteiten voor onze jeugdleden een extraatje kunnen geven!!! Hoe werkt het:

Paaseieren 2021

Helaas, u kunt niet meer bestellen!!! Volgend jaar staan we weer voor u klaar.

De paaseierenactie gaat weer van start, maar wel anders dan andere jaren… oftewel coronaproof! Steun Scouting St. Maarten, zodat wij met deze actie de activiteiten voor onze jeugdleden een extraatje kunnen geven!!! Hoe werkt het:

Annulering paaseierenactie 2020

Helaas zijn wij genoodzaakt om de paaseierenactie 2020 te annuleren in verband met de ontwikkelingen rond het Coronavirus. Wij vinden dit echt ontzettend jammer, maar de gezondheid van u en onze leden vinden wij het allerbelangrijkste. Wij willen dan ook voorkomen dat er extra contacten ontstaan en zeker de extra handcontacten met o.a. contant geld. Met dit besluit volgen wij ook het advies van Scouting Nederland.

Wij hopen dat u hiervoor begrip heeft en danken u voor uw steun. Volgend jaar staan wij weer voor u klaar met Paaseieren!

Met vriendelijke groet,