Halloween en Sinte Merte

BELANGRIJKE MEDEDELING

Helaas, Pindakaas. Corona gooit veel roet in het eten. Vandaar dat we een aantal moeilijke beslissingen hebben moeten nemen.

Dit jaar gaan zowel de jaarlijkse Halloweentocht van 31 oktober, als de jaarlijkse Sinte Merte hoop, van 11 november, op ons terrein niet door.

Graag zien we jullie bij een van onze andere activiteiten!!

Halloweentocht 2019

Zaterdag 26 oktober 2019 ... Halloween in Weert... Durf jij het aan? Klik dan hier om je aan te melden en voor meer info, want ook dit jaar organiseren wij weer een spannende Halloweentocht in Weert. Vanaf 18.00 uur vertrekken de jongste kinderen samen met hun ouders als eerste groep en om 22.00 uur vertrekt de laatste groep. Na afloop kun je genieten van een griezelig, maar gezellig samenzijn. Ook zijn er snacks en consumpties verkrijgbaar.

Halloween (foto's en video's)

Halloween 2018

Op zaterdag 27 oktober was het dan zover. Na wekenlang bezig te zijn geweest met het organiseren van de halloweentocht en de bouw van het spookhuis, durfden bijna 20 groepen  het aan. Zij liepen de spannende halloweentocht met diverse posten. Na de tocht mocht men nog een keer goed schrikken in het spookhuis. Dit alles stond geheel in het teken van Philips van Horne. Het overdekte spookhuis in een tent zal vol effecten en schrikmomenten. Rook, bloed, beenderen en bewegende vloeren. Nieuwsgierig... Bekijk de foto's en video's

Fotoalbum Halloween 2018:

van Horne Halloween

Halloween - van Horne 2018

Zaterdag 27 oktober 2018 wordt het weer griezelen tijdens de Halloweentocht. De Halloweentocht staat in het teken van het van Horne jaar! Dit jaar mag je dus echt niet missen!

Wil je meedoen? Klik dan hier om je aan te melden en voor meer info.

Halloween (incl. foto's)

Halloween Scouting St. Maarten Weert

Zaterdag 28 oktober 2017 was het weer griezelen tijdens de halloweentocht dat dit jaar in het thema van circus stond. De groepjes gingen op zoek naar de circusexploitanten die door de grote Dennis Oebiedoebie waren ontslagen. Dennis Oebiedoebie wil geen gelach meer horen na zijn ongeluk met de vlammenwerper en heeft van zijn circus een echt horror circus gemaakt en dat hebben de groepjes geweten. Met een zak popcorn en een suikerspin in de hand gingen ze onderweg en hebben ze menig circusexploitant gevonden en teruggehaald.

Halloween Spookhuis

Halloween Spookhuis Weert 2017

De opbouw van het spookhuis voor Halloween is weer in volle gang. De opzet van het spookhuis is dit jaar anders dan andere jaren en wordt volledig in thema uitgevoerd. Het is nog hard werken om te zorgen dat het spookhuis op 28 oktober klaar is voor de Halloweentocht. Het spookhuis is het hoogtepunt van de tocht. Na Halloween wordt het spookhuis weer snel afgebroken, zodat het terrein op 11 november weer beschikbaar is voor de Sinte Merte viering.

Halloween 2017 - Scouting St. Maarten Weert

Zaterdag 28 oktober 2017... Halloween in Weert... Durf jij het aan? Klik dan hier om je aan te melden en voor meer info, want ook dit jaar organiseren wij weer een spannende Halloweentocht in Weert. Vanaf 18.00 uur vertrekken de jongste kinderen samen met hun ouders als eerste groep en om 22.00 uur vertrekt de laatste groep. Aan het einde van de tocht, mag je door het super spannende spookhuis lopen.

Halloween 2016

Zaterdag 29 oktober was het weer griezelen tijdens de Halloweentocht van scouting St. Maarten. Een kleine 300 deelnemers deden mee met de Halloweentocht. Onderweg gebeurde de raarste dingen. Doden die herleefden, gevangenen die werden geëxecuteerd, geesten die ronddwaalden. En als dacht dat je alles gehad had, dan moest het engste nog komen.... het spookhuis. Met een lift ging je diep een oude afgesloten mijn in, waar toch nog verschijnselen van leven ontdekt werden.’’

Opbouw spookhuis is onderweg!

Opbouw spookhuis

De opbouw van het spookhuis voor de Halloweentocht is ook weer onderweg!

Na veel voorbereiding zijn de roverscouts begonnen met de opbouw van het spookhuis, dit jaar in een grote tent, dus we werken allemaal lekker droog! Midden Limburg Actueel is langs geweest om dit filmpje te maken over de opbouw, om alvast een indruk te krijgen.

Halloween 2016

Hou je van griezelen? Loop zaterdag 29 oktober 2016 mee met de spannende Halloweentocht in Weert. Vanaf 18.00 uur vertrekken de jongste kinderen samen met hun ouders als eerste groep en om 22.00 uur vertrekt de laatste groep. Voor meer info en aanmelden Halloween 2016 klik hier.

Kijk en huiver: Video Halloween 2015.